Thursday, October 4, 2012

Mood hilang and sedih

As salam,

Aku rasa mcm tak bermaya la minggu ni. Macam2 hal. Aku mohon mintak Allah tetapkan imanku, bagi aku ketenangan untuk aku teruskan kehidupan seharianku. Semuga rezeki aku akan bertambah dan Tuhan tunjukkan jalan agar segala2nya berjalan dengan baik.

Insyallah mg depan aku nak pegi menyongkit ke Langkawi dengan geng2 sekolah. Semuga dipermudahkan segala2nya. Semuga segala perancangan berjalan dengan lancar..aminn

Dalam masa yang sama hati aku terguris. Sebab apa. Ada orang tak ikhlas sebenarnya berkawan dengan aku. Sampai bila nak simpan rahsia dan sorok semua kebenaran? Aku ni hanya manusia biasa. Aku punya hati dan perasaan. Aku punya rasa sakit hati dan macam2 rasa lagi. Aku tak tau cemana aku nak settlekan masalah ni. Tak tau cemana nak mula. Ya Allah berikanlah aku petunjukmu. Biar segala2nya settle dengan aman dan damai.. Semuga segala2nya akan dipermudahkan..aminn.

Daa.


No comments: