Wednesday, April 23, 2008

Kenangan 3 - CNY get together di rumah Inc (7/2/08) dan Besday Julia Celebration @ Izzi Restaurant






Bismillahirrahmanirrahim..

Kami berkumpul lagi..masa ni time Chinese New Year. Ramai jugak yang datang. Aku bawak kek ke rumah Inc..Yang best Abg Bad masak Loh Shi Fun..yummy yummy..hahahaha. Diddy masih tanya lagi pasal buku sejarah tu..hahahha. Nonny pun ada sambil menyakat aku. Katanya Caller Ringtone (lagu George Graban..kalau tak silap le..)aku tuh zaman dedolu punya lagu. Lagi satu Caller Ringtone aku lagu Hilang Diddy. Letih nak tunggu aku jawab katanya..Kesian kat Diddy sampai serak nyanyi tak jugak jawap2.Punya la pecah perut aku ketawa...seronok sungguh rasanya. Hepi tul si adik jepung menyakat sana sini. Masa sessi karaoke seronok tengok Diddy n Nonny nyanyi.best banget..

Dari rumah Inc..aku terus ke Izzi Restaurant. Dpt jemputan meraikan harijadi Julia..Yang lebih meriah dengan kehadiran adik korea dan adik jepung..hehehehe..menggamatkan suasana. Dah mcm kanak2 riang..hahahaha..

Aku,Addya dengan adiknyer sama2 bermalam di rumah Eri sebb esoknye kami sumer tumpang
Sue balik kampung!!

No comments: