Wednesday, May 14, 2008

Kecik Hati

Bismillahirrahmanirrahim....

Entah kenapa selepas balik dari keje semalam, rasa cam tak sedap badan jer. Masa tengok citer Bella tu aku masih punya mood yang baik..Cuma selepas maghrib mood aku dah tercalar..Bilik penuh ngan buku2 masa belajar dulu..Memang bercadang nak bawk balik tp x de kesempatan..Aku disuruh kemaskan buku2 itew di dlam stor.

Lepas jer semayang isyak, aku mandi dan terus kemaskan buku2 tu. Mana yang nak simpan, mana yang nak dibuang..sampai pukul 12 lebih baru abis..Nak buat cam ner..Hidup menumpang mcm tu le..terasa sangat.Malam td aku memang tk makan apa2 pun. Lagipun perut tak berapa lapar sangat..

Walau apa2 pun aku kena professional. Tak nak terlalu mengikut emosi..biarlah diri ini yang menanggung segala2nyer..Akan ku usahakan sesuatu dengan secepat mungkin..insyallah. Amin..

1 comment:

@dDy@ said...

sayunyer baca coretan kak intan..huhuhu