Wednesday, May 7, 2008

Si Dia..

Bismillahirrahmanirrahim..

Siapa si dia ek? Si dia yang masih kukenang dan kuingati sehingga kini..susah nak buang perasaan tu. Dah lama tak nampak si dia. Mungkin sibuk kut..almaklumlah. Yang paling seronok bila si dia bagi aku roti ban pada suatu petang lepas balik keje. Semua orang tengok..hahahaha..dah la kawasan tu kawasan pasar malam. Malunyer aku masa tu. Dalam masa yang sama bangga pun ada sebab si dia ni memang ensemmmm..

Aku rasa amat bertuah kerana dapat mengenali si dia. Sejak mula kenal aku tak pernah putus2 berusaha nak tarik perhatian si dia..hahhaa. Dengan orang lain aku tak pernah buat cam nih..Setiap kali berjumpa si dia mesti jantungku berdebar2..tak tau kenapa jadi cam 2. Sebelah petang jadi rutin harian menelefon si dia..hehehehehe..aku pun tak sangka aku boleh buat cam tu. Sampaikan kawan2 si dia dan kawan2 ku cakap muka kami pun dah serupa..hahahahhaha

Sehingga ke hari ni aku dpt tau si dia juga masih solo. Sama seperti aku. Masih lagi mencari. Atau aku masih ada can lagi..hahahha.. Entah la..Cinta tak boleh nak paksa. Segala2nyer biarlah Tuhan yang menentukan..Aku hanya mampu berdoa..

Yang paling aku tak boleh lupa masa aku ternampak dia di Carefour pada bulan pose tahun lalu. Aku masih ingat tarikhnyer 10/10/07. Aku dah mcm cacing kepanasan apabila ternampak dier. Masa tu si dia beramai2 ngan geng dier. Aku cuba2 nak interpreme jugak tapi dia tak nampak. Ketika itu aku sedang menunggu Norli untuk berbuka puasa bersama.Ilang sekejap rinduku yang tak terbatas nih.

Apa lagi ek nak citer? Memang banyak kenangan aku dengan si dia..Cukuplah sedikit sebanyak yang mampu aku luahkan..Nanti sedih la plak sebb aku tak suka nak mengungkit dan mengorek lagi citer2 sejarah tu.

No comments: