Wednesday, May 21, 2008

Kisah Seorang Teman

Bismillahirrahmanirrahim...

Kalu nak ingat balik aku memang sakit hati. Tak jujur langsung. entah2 selama hari ini aku dah TERTIPU dengan perangai dier nih. Kalau bercerita pasal orang tu orang nih dia lah yang pandai. Aku ingat dia dah berubah, tapi..

Sekrang ni aku pun x tau dia buat apa. bisness laki dier dah ok ke tidak, malez aku nak tau. Tak kose aku dah. kalau dia jujur aku x le marah dan sakit ati cam nih. Masa nak meminjam bukan main lagi cakapnyer, tak percaya kat dier la, nak pakai 2 minggu jer la. time tu aku memang dah x sedap hati..dek kerana kesian sebb dia pun byk tolong aku (betul ke ataupun ada niat sebaliknyer)aku pun bagi le..itu pun baru bayar sekali jer..bila aku follow-up lagi balance terus dia hilangkan diri...ini macam orang pun ada woo..hampeh (cakap tak serupa bikin). Sebab menipu la dia jadi cam tu..ingat, anak2 tu sumernya pompuan..

Aku dah memang x de hati nak teruskan persahabtan lagi ngan minah tu..tak tau le kalu jumpa tengh jalan aku tegur la, tp nak baik balik sorry le beb. sekali terkena ingat selamanyer..

No comments: