Tuesday, July 20, 2010

Hari Ulangtahun


Salam..

Semalam adalah harijadi ku yang ke-42 tahun. Alhamdulillah aku masih bernafas di bumi Allah dan aku memanjat kesyukuran di atas rahmat limpah kurnia Allah S.W.T.

Tiada apa yang menarik untuk aku ceritakan.Aku rasa macam hari2 biasa jer. Mungkin sebab faktor umur kut..hehehe.Cuma aku menerima banyak ucapan harijadi melalui sms dan dalam facebook..terima kasih semua. Yang paling penting ingatan tulus ikhlas.

Tapi a big thanks to my dear fren Kelly yang belanja aku makan dan bagi hadiah Jam tangan brand Denni. Tak dapat nak balas budi Kelly ni. Every year selalu bg aku hadiah dan belanja aku makan..I really enjoy my dear..mmuah. Sempat la kami meround kat Empire Tower bersebelahan dengan Subang Parade.

Pikir2 jugak kut2 ada sesapa yang nak buat surprise kat aku..hehhe. Apa2 pun aku memang hepi sangat..

Daa..

No comments: