Monday, July 19, 2010

Last Weekend Aktiviti

Salam..

Minggu ni memang aktiviti agak penuh. Permulaan aktivitiku di Summit buat facial. Selepas buat facial aku continue dengan mencantikkan kuku tangan dan kaki. Memang relax habis la..macam orang kaya jer, walhal..hehehhe

Selepas balik dari facial aku dijemput oleh adik2 ku untuk sama meraikan advance birthday di Shah Alam. Sambil tu pegi merayap tengok lampu di I-City Shah Alam. Punya la ramai umat manusia. Dah ler jem..adoi. Sampai umah kul 12.30 malam..sekali sekala ok la kan..hehehe

Pada hari Ahad pulak aku berjumpa Ita di KL Sentral. Terima kasih Ita sebab belanja aku makan kek di Secret Resepi.

Pada sebelah malamnya aku beli Domino Pizza untuk makan malam. Ini la antara aktiviti aku untuk mg ini. Tunggu entri yang seterusnya..

Daa..

No comments: