Monday, July 19, 2010

Mimpi

Salam..

Pada hari ini memang aku berasa sangat letih. Badan penat sangat. Mungkin sebab nak 'period' kut. Aku sampai rumah agak cepat jugak. Sempat terlelap sebelum maghrib. Lepas tu aku bangun dan makan dan bersolat. Sebaik je lepas solat maghrib aku pun sambung tido lagi. Isyak pun leboh. Mau aje pun tido..hahaha

Dalam penat-penat tu, tak sangka pulak aku boleh termimpi 'dia'. Padahal aku x lagi fikirkan pasal dia. Gamaknya 'dia' ingat kat aku kut..argh! lantak la. Aku x kisah pun. Masalahnya masa mimpi tu aku terasa mcm aku x berada di alam mimpi, tapi rasa macam betul2 aku berada di dalamnya..macam mana tuh!..Biarlah. Kalau betul dia ingat kat aku mesti dia tau apa yang patut dia buat kan..Aku dah tak kuasa nak pikir..aku dah letih.

Apa yang penting sekarang aku sentiasa mendoakan kesejahteraan dan kebahagiaan dia. Dan semuga dia mendapat hidayah dan tiada hati yang terluka.Itu lebih baik dan hati semakin tenang..

Daa..

No comments: