Friday, August 13, 2010

Hish!!!!!!

Salamzz..,

Hari ni aku nak berkongsi cerita la kan tentang budak2 sekarang ni jika dicomparekan dengan zaman2 dulu masa time2 mak2 kita. Kalau dulu perempuan yang dah berkawin malu kalau bangun lambat segan dengan mak mentua. Tapi sekarang selamba jer. Kalau bangun awal pun bukan tau nak buat apa2. Ni bulan pose ni kalau x kejut mmg tak tau nak bangun.

Pagi tadi kalau aku x turun, memang semua orang tak bersahur. Cik pun x sedar. Lagipun cuaca semalam amat panas. Aku mandi jugak sebelum tidor. At least cooling le sket kan.

Aku bukan la nak mengata dalam bulan2 pose ni tapi cume mengenang jer. Tak salahkan. Aku bukan apa kesiankan kakak2 aku tu, nanti jadi hamba menantu pulak. Aku mmg x komen apa2 pun. Cuma menjadi pemerhati terhormat sebab yang selalu kena aku..huhuhu. Sebab dia rasa dia x de saingan lagi kan..we look n see.

Itu baru sorang anak.Semua nak kena bertolong. Tapi aku x salahkan dia 100%, aku tetap salahkan kakak2ku yang mua sangat kat dia. Naik tocang ler. Sore bukan main nyaring lagi kalau bercerita pasal2 artis ni bukan main 1st class. Kalah pulak aku, huhuhu..dia lagi terer rupanya. Bukannya dengki atau busuk hati cuma tak suka attitude dia. Sekarang ni aku malas nak cakap banyak pun sebab sore aku x laku dah kan..huwaaaa. Lagipun berdiam diri tu x bermakna aku kalah cuma aku rasa lebih baik sebegitu. Jadi hati aku kurang sket sakitnya..am I rite??

Nak bercerita panjang x yah ler..lagipun bukan aku dapat apa2 pahala pun. Jnganlah aku berperasaan sakit hati camni..Seriau.Nauzubillah min zaliq. Aku berdoa semuga Tuhan akan memperkenankan permintaanku untuk berdikari. Lagipun dah terlalu lama aku di situ..insyallah.

I think I better stop here..will continue with my new n3 later..

Daa..

No comments: