Monday, August 16, 2010

Last Weekend

Salamzz..

Sabtu
Hari ini aku ke rumah adikku di Sungai Buluh. Aku kesana menaiki tren. Dari stesen sg buluh kami ke Kota Damansara. Saje nak pegi meninjau2 di Perodua. Aku sedang berpikir samada nak amik kereta sekarang ataupun selepas raya. Bukan apa kalau lambat nanti interest lagi tinggi. So aku tengah berpikir ni sambil mengira2 bajet..hehhe

Duduk kat perodua pun dah hampir pukul 2 petang. Mana taknya adik aku suruh aku pikir dulu elok2 sebelum amik keputusan. Kalau ikutkan mmg aku dah confirm pun..tapi ya la kan kita kena la ikut nasihat jugak..hehehe. Tapi aku dah siap bagi IC/Lesen pada adib (salesman perodua). Cuma sekarang tunggu aku punya confirmation ON atau TIDAK je..

Ahad

Bangun jer sahur, aku tengok habis seluor aku merah.aduss! tak sangaka pulak period. Punya la sakit perut, pinggang, kaki semuanya sengal2. Selalu x le sangat macam tu rasanya. Tapi aku teruskan jugak makan sahur walaupun rasa x lalu makan.. Lepas salin seluaor baru aku sambung tidor sampai pukul 10 pagi..nah amik!..hehehe.

Lepas tu follow adik aku ke pasor..tujuan nak mencari makanan. Nak masak kat umah karang anak buah aku nampak kesian pulak depa nengok mak longnya makan pulak..So aku suruh adik aku berhenti kat kedai mamak dan aku pung order le mee goreng. Itu yang paling senang. Lepas balik dari pasar sambung lagi tidur sampai kul 3 petang n watch movie kat AXN. Seronok le pulak.

Adik aku hantar balik subang kul 5.30 petang. Sampai je di rumah kakak aku ajak pulak rumah Abg Id sebab dia nak pegi umrah hari senin. So kami berkumpul adik badik berbuka pose di rumahnya. Balik kul 11 malam..penat jugak la. Tapi aku puas sebab satu hari aku dah tidur banyak..hehehehe

I think I need to stop here for today. Will continue with the next n3..

Daa..

No comments: