Monday, August 22, 2011

Buka Puasa Gedering ESLW

As Salam,

Last Saturday we have buka puasa gedering at my kafe Ani Sup Utara at Saujana Utama Sg. Buluh. Happening jugak le walaupun ada beberapa jemputan yang tidak dapat untuk menghadirkan diri.

Below is the report..

Hola geng,

Yeay, happening jugak Get2Gether kita semalam ye! Alhamdulilllah. Sy nak ucapkan ribuan terimakasih yang tak terhingga di atas kehadiran kawan2 semua pada majlis get2Gether semalam.

Saya ingin memohon maaf jika terdapat sebarang kekurangan dan layanan yang tidak memuaskan semasa jamuan kita berlangsung..Harap semuanya kenyang ye semalam.Thanks to K. Azmah yang bawak buah pulasan..dah lama benor teman tak makan buah pulasan ni..hehehe. Juga timakasih pada wife yusri yang buat karipap..yummy dan special thanks buat Kamal & Salinda yang bawak biskut2 raya, memang sedap la Kamal. Kalau nak order leh tak. hehehe, Adik ipar aku n anaknya suka biskut ijau & biskut yg ada kacang tu, tp as for me aku suka semua..hehehhe.

Thanks SP & Yus for the lovely photo..cepatnya dah upload..hehehe
Lagi satu Lai Seang & Zarina Mokhtar send their regards to uols..Maap kan den yo, terlupo nak bagitau..hehehe

Di sini juga sy ingin mengambil kesempatan tuk mengucapkan selamat hari raya & hepi holidays buat kawan2 semua..semuga kita berjumpa di gedering yang seterusnya..insyallah.

Terima kasih semua.. SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN

Daa...


No comments: