Friday, August 5, 2011

Sms

As Salam..

Rabu yang lepas aku terima kiriman sms dari Mr. Buj @7.02pm sebelum waktu berbuka pose. He miz me so much katanya. Itu aje. Entah la Mr Buj tu ikut angin kalau nak reply sms. Tu yang kadang2 buat aku sakit hati tu..huhuhu. As long dia nak sms ok la kan. Aku sekarang ni malas nak sms banyak2. Aku pun ikut jer la rentak dia.

Yang sorang lagi tu nun di Turkmenistan tu rindu jugak tu..Tapi aku x kisah sangat sebab dia selalu berhubung ngan aku. Tapi yang dekat ni yg ikut mood dia nak sms/call aku..huhuhu.

Tak kisahlah beb!..suka hati korang ler..kalau tegur aku jawap, kalau tidak lantak lah. Ada aku kisah..asik aku je yang ingat kat orang..mereka2 itu ada kisahkan aku..
huhuhu..

Namun aku tetap insan yang mulia sentiasa mendoakan kesejahteraan mereka semua..semuga beroleh kesejahteraan dan selamat berbuka puasa abang2 ku syang..^_^

Daa..

No comments: