Monday, November 21, 2011

Collection of Corelle & Pyrex - 20/11/2011

As Salam & Aloha,

Alhamdulillah semalam aku dah pegi ambik barang2 yng aku order dengan anum. Nmpak mcm sikit jer tapi punya la banyak jugak weh. Aku ngoder corelle & Pyrex. Kalau tak buat cam ni mmg tak ngumpui le jawabnya..hehhee. Dah ribu riban aku melabor tuk dapatkan barang2 ni..sori eh lufer pulak nak snap gambor.

Sian anum bila aku smapai rumahnya masih belum abis berkemas lagi. Nak je aku tolong, tapi tak tau nak tolong cemana. Cepat jer dia buat wrapping barng2 aku. Orang dah biasa pindah..cepat jer le..hehehe. Thank you so much anum.

Lepas balik dari umah anum dan menjamah makan tghari di rumah Halim, aku terus ke kedai. Masa ni ujan lebat giler..hehehe. Aku kat kedai sampai kul 6.30 petang aku cabut. Nanti malam2 takut tak nampak..

Nanti kita sembang lagi..

Daa..

No comments: