Friday, April 13, 2012

407 Dark Flight [ New Official Trailer ][HD]



Sinopsis

A flight attendant has to deal with a supernatural event when passengers on her plane start to die one at a time. This is Thailand’s first horror movie.

Title: 407 Dark Flight
Director: Isara Nadee
Cast: Klaokaew Sintepdol,Masha Wattanapanich,Namo Tongkumnerd,Peter Knight,Poramet Noi-um
Rating: Horror, Thriller PG13
Release Date in Thailand: 22nd March 2012

As salam,

Malam semalam teman keluor deting dengan kawan. Udah 2 bulan tak jumpanya. Tu yang my fren redah je jumpa semalam. Al maklum le my fren tu kan VIP. Bila free je leh jumpa dia. Tu yang semalam aku bg tau dia lepas ni 3 bulan pulaklah kita jumpa eh!. Cepat2 jer dia jawap " I will make effort untuk jumpa seminggu sekali." aku hanya diam jer ler bila dia cakap cenggitu. Lagipun siapalah aku untuk bersuara kan..tetts!!!

Happy jer aku tengok kawan aku tu. Macam dapat release tension besor. Yelah kan hari2 mengadap jadual yang ketat, miting sana sini. Bila dapat waktu terluang cam ni ok le kan.

Oklah, teda apa yang menarik tuk aku cerita. Nanti kita jumpa next n3. Insyallah.

Daa

No comments: