Monday, April 30, 2012

Weekend Yang Penat

As salam, Hari sabtu yang lepas seperti ujung2 minggu sebelumnya memang menjadi rutin aku ke kedai. Mg ini aku gerak dari rumah lagi 15 min pukul 11 pagi. Sampai je nak masuk simpang ke Glenmarie tu jem pulak. Tak bergerak langsung. So aku terus masuk Federal Highway ler nak ke Sg buluh dan aku buat U-turn kat PJ Hilton. Semenornya dah terlajak nak korner kat ofis aku tu..hehehe. Tak per la, saja makan angin..hehehehe. Mujur le jalan tak berapa jem, ok la kan. Hari sabtu agak penat sb ramai pelanggan. Aku dah diamanahkan untuk membancuh Ice Lemon Tea untuk Weekend Special Item (Ayam Penyet + Lemon Tea + Muffin). Seronok jugak rasanya bila tengok ramai yang datang menikmati juadah. Sampai je umah terus pengsan sampai pagi..hehe Semalam tak ramai sangat. Lagipun adik aku nak tutup awal sb tak larat. Masa tu ada customer lagi dan waktu yng sama my parents sampai dari kampung. Aku gerak semalam pun dekat2 kul 7 petang dan smp subang almost 8pm. Nak appointment dengan mak norli pun x larat..huhu Ok lah, nak chao dulu..daa

No comments: