Wednesday, April 25, 2012

Kitchen tour for today..

As salam, Semalam aku sempat singgah di Carrefour. Saja la mcam dah lama x cuci2 mata ni. Aku sempat intai2 kat kedai baju dan kedai kasut. Kedua2nya ada baju dan kasut yang aku berkenan tapi aku terpaksa tahan le dulu sb belum gaji. Tapi nak ikutkan tk de la mahal sangat pun, cuma aku kedekut sikit nak keluarkan duit..hehehe So dah puas jalan aku terus masuk supermarket. Dalam kepala otak mmg dah rancang nak masak daging. So aku terus je beli daging dan cili hijau. Ingat nak beli sayur tapi tak tau sayur apa yang sedap. Last2nyer 2 barang tu jer yang aku beli. Jadi lah. Lagipun fulus tengah kekontangan ni..huhu. Terus je balik umah lepas tu. Memang boleh jimat kalau hari2 bawak bekal, tapi ada kalanya mmg malas bebenor nak masak ni..hehe. Time rajin tu x payah cakaplah, semua benda nak dibuat. Oklah, teman nak chao dulu ler. Ada banyak lagi kroje kena siapkan.. Daa

No comments: