Wednesday, April 4, 2012

Demam

As salam..

Daku dilanda demam, flu dan batuk since 30th March 2012. Tapi cuma selsema jer dan da baik the next day. Tapi ahad malam aku kena flu teruk balik + coughing + demam. Apa lagi sumbat le idung aku..nak bernafas pun rasa susah. Bau2 lagi tak berfungsi. Tidur pun bernafas melalui mulut. tu yang buat tekak kering. Aku rehat satu hari di rumah. Semalam pun aku datang keje half day. Dalam kul 3 petang aku balik. Mintak izin boss nak balik. Balik umah petang tu aku sempat la tidor kejap petang tu.

Lepas maghrib aku makan nasi tuk makan ubat. Nak telan sesuap nasi pun x larat, almaklum ler tak de selera. Lepas telan ubat, aku terus jer tidur lepas isyak tu. Soh jer tidor. Ujan pulak tu. Tersedor bila perut memulas. Masa ni la period pulak keluar. alhmdulillah.

Baru sekejap 'pokcik' call. Dia pun demam..hahaha. Sama le kita weh pokcik. Bezanya aku dah beransur pulih dia pulak baru kena. Dia mcm tak percaya bila aku ckp aku pun demam jugak...apa la pokcik ni. Semuga cepat semboh pokcik..

Setakat ni jer la n3 aku..tak de mood nak sambung. chao dulu!.

Daa.

No comments: