Thursday, August 15, 2013

Antara kasih dan kebenaran

As Salam,

Tahun ke tahun cepat saje berlalu. Rasa cam dah lama benor aku mengenalinya. Tapi smpai hari ni apa progress yang ada. Baik tu memang baik ler. Humble person walaupun berjawatan tinggi. Tapi yang paling aku tak suka dia tak jujur. Masih menyembunyikan 'siapa' dia. Tamak le pulak dia..huhu.

Kalau dari awal dia nyatakan aku taklah rasa kecik hati, terkilan dan sewaktu dengannya. Apa lagi yang dia nak. Semua dah ada. Aku tak tau cemana cara untuk aku menghindari darinya. Kalau boleh cara yang paling terhormat. Jadi tak de hati yang akan terluka. Aku baru je nak bukak 'pintu', tapi sekarang kena la tutup balik.  Aku cuma akan bukak bila ada orang yang benar2 ikhlas untuk mengetuknya. Sejak aku tahu ceritera itu, aku rasa berdosa pulak. Ye lahkan. Selama ni aku tak tau. Aku pernah tanya sebelum ni tapi dia kata belum jumpa yang sesuai. Aku juga pernah tidak berhubung dengan dia for almost one (1) year. Tapi aku x leh tipu diri aku merinduinya.Memang ada pasang surutnya. Tapi yang best kami masing2 teda paksaan. Mgkin waktunya belum sesuai untuk disettlekan.

Baru2 ni dia cerita tentang sejarah silam. Aku pun x sangka dia nak share ngan aku. Ekceli perkara ni mmg pernah musykil dalam kepala otak aku ni. Last2 aku dapat jugak jawapannya. Dari apa yg diceritai mmg dia melalui dugaan yang agak berat jugaklah. Aku cuma jadi pendengar jerlah kan. Nak buat apa pun. Cuma aku tunggu dia nak cerita tentatn sejarah sekarang? Aku lebih selesa kalau aku tau keseluruhan telenovela ini. Kita tungguuuu...

Looking forward to see him. Mungkin ada banyak lagi rahsia yang aku tak tau lagi. Nantikan episod selanjutnya..

Daa!..

No comments: