Thursday, August 1, 2013

Red 2 Trailer 2013 Bruce Willis Movie - Official [HD]

As salam,
Since last 2 weeks i have been silent for a while. Bukan apa rasa kecik hati sangat sebab all my messages tak de response. Macam kita pulak yang terhegeh2. Lagipun aku rasa siapalah aku kan. Airmata tok sah cakap ler. Bila nama dia meniti di ingatan otomatically air mata pasti akan keluar. Itulah namanya perempuan kan. Emosi lebih..hahahah


Tanpa aku sangka on 31/7/2013 aku bukak wassapp macam biasa sb nak tengok kalau2 ada message2 dari teman2 sekolahku. Geng2 aku ni mmg suka bergurau senda. Ada jer isu yang meraban teben yang keluar. Memang tak pikir pun nak dapat surprise..hehhee.

Bila bukak tengok ada message dari Mr B..Aku baca satu persatu. Rupanya dia diam two weeks ni sb handphone hilang..aduuuhhh! Aku pulak berfikir bukan2 pasal dia.


Selesai baca, aku terdiam. X tau samada nak reply ke tidak? Rasa amarah tu adalah sikit tapi malas aku nak pikir. Usai baca aku pun tak tau nak reply apa sebenarnya, 1st word yang keluar, hiii!


Last2nya dia amik aku at 10.30pm sebb x leh nak berganjak awal sebab boss still around..hahaha. So terpaksalah layan kan. Bila dia sampai nak tengok midnite katanya. So kami pun pegilah ke destinasi biasa di Summit. So pilihan mr B citer Red 2 lakunan Bruce Willis. Aku ikut jerlah.

Hilang segala kerinduan, kemusykilan selama 2 minggu ni terjawap.hehhee. Dah kenal lama pun x ingat no phne aku..hampeh!. Padan muka tercari2 no aku. Bila ada x heran, bila ilang baru realize yer!..best2..hehehe. Rasa terharu jugak ler sebab terasa dihargai pulak. Takut jugak yer kalau aku x de..hahahhaa. Sayang jugak dia kat aku. ..hehehe


Oklah, kita out dulu..daa

No comments: