Friday, August 16, 2013

Planes Official Trailer #1 (2013) - Dane Cook Disney Animated Movie HD


As salam,

Semalam dah masuk hari ke-8 umat Islam merayakan hari raya 2013. Cepatnya masa berlalu kan. Mood raya pun masih ado lagi..hehehee. Aku pulak dah mula keje pada 14/8/2013. Dah lama cuti mmg malas nak buat keje kan. Tapi life must go on jugak.

Tengah boring2 semalam- 15/8/2013 aku wassap Mr B. Saje je kacau dia. The day before masa aku sms dia tengah penin sb tak tau nak cekuh mana satu keje sb dah terlalu banyak..hahahha. Tak sangka pulak cepat dia reply kan. Sebab selalu dia kan busy. Mr B tanya bila nak jumpa sb rindu katanya..muahahaha. Aku pun apa lagi ckplah hari ini. Mr B agree dengan cadangan aku.Yahooo!. seronoknya. So kami set jumpa tempat biasa..hehehe

The best part dia smpai early semalam. Tak sabor le tu nak jumpa aku..ekekeke. Thanks darling!. Apa lagi aktiviti kami selain dari nonton. Ekceli semalam teda citer menarik pun. Pilih punya pilih aku beli tiket citer "Planes". Ngam2 jer wayang nak start. Nak tengok citer lain semuanya kul 9 ke atas. Nanti lama sangat nak tunggu kan. So redah jer lah.

Masuk2 jer panggung rupa2nya citer kartun..adehhh. Siap 3D lagi..hahahaha. Rasa bersalah pulak aku. Mr B marah aku sebab poyo..sorry dear!..Tapi kami tetap layan jugak le citernya. Aku tengok Mr B enjoy jugak. Not bad jugaklah citernya. Yang tak best aku x suka tengok pakai 3D tu. Baik aku layan diri aku..hahaha

Masa movie nak abis Mr B dapat call ada member nak jumpa..tak dapatlah aku nak berlama2 dengan dia. Jumpa semata2 gi nonton jer. Tak sempat nak dinner pun dengan dia..huhu. Tapi aku paham dengan kesibukan dia. Yang penting aku dapat jumpa dia..yess!!
Selesai movie Mr B antar aku kat opis amik keter aku..

Dat's all for today. Jumpa lagi.

Daa.

No comments: