Wednesday, August 14, 2013

Birthday Celebration

As salam..,

Alhmdulillah syukur ke hadrat Illahi kerna masih bernafas di bumi Allah ini. Hari ni dah masuk hari ke 10 umat Islam berpuasa dan aku pulak menyambut harijadiku di bulan yang mulia ini.

Ucapan terima kasih di atas doa dan ucapan yang aku terima dari semua yang mengenali aku termasuk la kawan2 aku..Tq sooo much. Tapi yang paling sedih ada la sorang tu yang sengaja x nak wish aku. Memang aku terasa sangat2 berkecil hati. Aku redho jerlah.

Selama 2 minggu jugak la aku merajuk. Hari2 rasa sedih sangat. Rasa macam orng tu da x sudi nak kawan dengan teman lagi..huhu. Aku pun kuatkan semangat x anto apa2 sms pun sepanjang 2 minggu tu. Planning cuma nak anto Selamat Hari Raya Wish jer.

Since tukor kementerian ni mmg dia bz giler. Aku paham la keje dia, tapi dulu walau bizi cemana pun reply jugak..uwaa. Dia pernah mengadu kat aku rasa cam dah x nak keje lagi sebab x de life sejak ke kementerian baru ni. Aku ckp kat dia nak buat apa kalau x keje. Katanya buat bisness jerlah. Kesian jugak aku dengor.

Selama 2 minggu aku low profile. Memang aku  x nak cakp atau tanya atau fikir tentang dia. Asik kita jer yng sms tp x de response. Mana aci. Kesabaran kita pun ada hadnya jugak kan..hehhee. Tapi aku happy, tau risau x dapat contact aku..yessss!!!


Oklah. stop sini dulu..daa

No comments: