Friday, June 11, 2010

Aduss!..

Salamzzz..

Entah kenapa semalam tiba2 mud aku down. Nak period ni kut tu yang lain macam jer hormon..hehehe. This week mmg aku rasa macam serba tak kena. Perasaan aku asik berdebar dan sedih tak menentu jer pulak.

Malam tadi aku tak tau kenapa aku benar2 sedih dan terusik. Berjurai2 airmata aku membasahi pipiku. Hajat di hati nak buat semayang sunat tp kepala pulak terasa berat. Last2nya aku tertido. Aku tak tau nak explain macm mana. Macam2 yang menerjah kepala otakku. Memang benar la kata orang2 tua. Once umur kita meningkat setahun ke setahun pasti ada perubahan. Tanpa sengaja kita akan cepat berasa sensitif. Itulah yang aku rasakan perubahan yang ada pada diriku. Cepat terasa hati walaupun kadang2 aku cuba menidakkan. Adakah aku ni nak menopose kew? Ish! seriau aku dengar> Tapi yang selebihnya aku benar2 rindu dengan seseorang..siapa??? biarlah rahsia..hehehhee

Aku sempat mengucapkan tahniah pada adik angkatku addya sebab baby dia dah kuar. Akhirnya tercapai juga impiannya.jangan lupa tau bwk akakmu ni jalan2. Itupun kalau sudi ler..hehehe

Aku bermohon kepada Tuhan agar memberikan aku rezeki dan kuatkan semangatku di dalam menghadapi segala cabaran di dalam meneruskan kehidupan seharianku. Yang paling penting semuga Tuhan mempelihara imanku dan ketaqwaanku. Aku ingin menjadi antara insan yang disayangi oleh Allah SWT. Semuga Tuhan akan memberkati doaku.Insyallah..Aminn

Daa..

No comments: