Monday, June 7, 2010

Hatiku Sedih dan Terusik

Salamzzz..

Pagi ni hatiku rasa sedih dan terusik. Macam la aku ni buat kesalahan yang besar. Tak payah la nak membebel akan kesalahan aku. Aku ucapkn terima kasih banyak2. Aku terpaksa la mengalah walaupun pagi ni aku punya mood pun sebenarnya memang dah spoil..asyik aku je nak paham masalah orang..hatiku ada orang nak jaga???.

Sudah la, aku malas dah nak layan. Suka hati lah. Aku mintak maaf di atas kesalahan aku. Buat la apa yang korang nak buat. jangan ganggu aku lepas ni. Jangan ajak aku teman pegi mana2. Aku nak low profile je selepas ni. Aku malas nak jadi pendengar masalah orang dah. Salah sendiri tak nampak. Asik dia je yang nak menang? Tengok dan cermin diri sendiri. Jangan nak menyalahkan orang seratus peratus. Muhasabah diri dulu.

Aku tak nak cakap banyak2. Cuma aku mohon pada Tuhan yang Maha ESa agar kuatkan hati aku dan jauhkan aku dari sifat berdendam. Semuga engkau berbahagia duania dan akhirat. Semuga rezkimu berlimpah ruah.amin...

Daaa

No comments: