Tuesday, June 1, 2010

Debar

Salamzzz..

Entah kenapa dari semalam hatiku berdebar dan bergetar apabila aku teringat akan dia. In fact semenarnya since last week lagi. Kebiziannya kadang2 membuatkan hati aku berkata-kata. Orang perempuan ni biasa le kan..hehehe.

Adakah dia juga merasakan getaran apa yang aku rasa. Atau hanya aku jer yang berperasaan begini. Dah lama aku tak merasainya. Tambah d usia yang sebegini malu ler weh!. Nanti orang cakap perasan le pulak. Bak Kata Siti Nurhaliza, Biarlah Rahsia.

Namun aku rasa aku lebih matang walaupun kadang2 terbabas le jugak bila orang x sms balik. Mesti sakit hati kan..tu adat ler..hehehe

Anyway aku sentiasa mendoakan kesejahteraanya di dalam kerjaya dan kehidupan. Semuga ada sinar buat aku untuk kebahagiaan di hari depan..insyallah

Daa

No comments: