Monday, October 25, 2010

Doa Selamat

Salam..

Firstly aku ingin memanjatkan kesyukuran, kerana pada hari Jumaat malam (22/10/2010) telah selamat mengadakan kenduri doa selamat di kedai No. 80, Jlan Bidara 603, Saujana Utama 3. Alhamdullillah.

Alhamdulillah setakat ni progress berjalan dengan baik dan insyallah real opening akan diadakan pada hari Rabu 27/10/2010. Doa2kan lah semuga segala2nya berjalan dengan lancar. Aku pun sebenarnya risau jugak. Macam2 bermain di kepala otak aku ni. Yang paling kesian adik aku le, nak makan pn tak talu memikirkan tentang semua perancangan ni. Dah le dia yang buat dan involve dari awal lagi. Aku benar2 harap adik aku lebih kuat semangat. Memang la perit tambah2 waktu2 sebegini kan..

Aku akan sentiasa berdoa agar segala2nya akan berjalan dengan lancar..aminn..

Kita akan bertemu di catatan seterusnya..

Daaa..

No comments: