Tuesday, October 5, 2010

Mimpi dia lagi

Salamzz..,

Ish3 dah lama benor x update blog..ni tengah kemalasan tahap gaban. Lagipun keje tgh banyak. So x dapek le berbuat apa2 kan.

Yang aku nak cerita hari ini, malam tadi aku termimpi si dia. Dalam mimpi tu aku terima panggilan dari si dia ajak keluar. So aku pun keluar la. Sempat la gi makan2. Tapi aku x ckp banyak. Lepas tu kami terpisah sekejap, tp bila aku call dia jawap dia tengah tunggu aku..so bersambung kembali. Kami berjalan sampai turun naik bukit. Ntah kemana lokasinya aku pun x tau. Tiba2 aku terjatuh dan terus aku x tau kemana si dia. Aku berjumpa dengan school mate aku mintak tolong dia carikan si dia. Tp kawan aku kata dia kena jaga kedai smp kul 7 petang. Aku merayu2 menangis mintak kawan aku tolong. Aku pulak dah jenuh call tapi tak berjawab walaupun phone berbunyi. Akhirnya aku membiarkan ianya terus berlalu begitu saja..bila aku tersedar jam dah pukul 5 pagi..Ate..tak tau ler aku. Kesudahannya hanging gitu.

Adakah dia masih mengingati aku lagi???? I do not know the answer. Let him figure out himself..

Daa.

No comments: