Monday, October 25, 2010

Rahsia Hati

Salam..

Aku sebenarnya terharu, amat terharu. Aku tak sangka ada jugak seorang insan yang sudi berkawan dengan diri ini. Dan yang paling membuatkan aku tk percaya ingin menjadikan aku suri hidupnya..alangkah bahagianya diri ku..tapi aku terpaksa kuburkan perasaan aku. Aku tidak mahu diriku digelar 'perampas'. Dan aku bukan seorang yang suka meruntuhkan kebahagiaan orang lain. Dari kecil lagi aku memang tidak diajar untuk berbuat begitu. Aku lahir dari keluarga yang kuat pegangan ugama. Aku tak sanggup untuk menyakiti kaum sejenis ku. Aku selalu meletakkan diriku jika sekiranya aku berada di tempat itu..so lebih baik aku tidak mencari masalah..am I rite..nanti sendiri yang susah..lu pikir la sendiri..hehehe

Aku tak dapat menahan airmataku dari jatuh berguguran. Berulang kali aku baca titipannya. Aku turut merasai apa yang dia rasai..kalau aku ni ikutkan hati memang akan menjadi terus..huhu..tapi aku mash berfikiran waras dan tau apa yang aku lakukan. Walaupun ianya pahit aku akan telan jua demi untuk kebahagiaan mu.

Terima kasih sayangku..i really appreciate it very much.

Daa..

No comments: