Thursday, October 14, 2010

Semalam

Salam..

Aku rasa mcm semakin malas nak update blog ni..hehehe. Lagipun x de cerita menarik yang nak ku ceritakan.

Semalam co aku ada press conference kat damansara perdana. So around 4.30 aku keluar dan terus ke sana. Masa aku tiba tu semuanya dah selesai, almaklum le aku datang kemudian sebab ofis teda orang. Selepas tu we all procid makan kat Babba gummers kat the curve.

Tengahari semalam seperti selalu abg 'a' menegurku. Kami bersembang mcm selalu. Tiba2 cara dia bersembang buat aku sedih. Tak payah la nak ingatkan aku pasal usia aku. Aku mmg sedar pun. Jangan kerana aku tidak menerima dirinya sesuka dan sesedap rasanya mengutuk aku..eleh orng lelaki ni biasa ler, kalau mengayat bukan main pandai lagi. Tapi sori la, aku bukan jenis perempuan yg suka mengambil kesempatan apatah lagi nak merobohkan masjid orang..jauhkanlah aku dari berbuat demikian..

Entahlah, kadang2 sikap orang lelaki ni buatkan aku bosan. Dah la ego. Mana leh nak paksa2 orang. Kita pun ada jugak our own maruah kan. Jangan samakan aku dengan orang lain.

Tu la yang malas aku nak sembang dah..aku nak chao dulu la..

No comments: