Wednesday, May 11, 2011

Akibat Kasut..

As Salam,

Bulan lepas aku beli sports shoes yang baru. Yang lama tu ada brand Nike, tp aku risau nak pakai sebab tapaknya licin. Lagipun masa tu nak holiday ke sandakan bersama kawan2 sekolahku. Xana kata masuk utan, tu yang nak tak nak beli la jugak. Kasut ni mmg sedap dipakai, tapi apa jadi selepasnya, ini la akibatnya..huhuhu

- takut nak tengok -


- wajah kuku yang dah tercabut -

Balik2 jer kat rumah aku tgk kuku kaki ku itu dah lembik. Penuh dengan air. Lagipun masa tu tak rasa sakit sangat..bila dah keluar air baru la rasa pedih. Ada sikit Nanah dan darah. Aku mula la letak minyak gamat. Tapi air yang bertakung kat dalam tu x abis2. Aku pun pegi jumpa doktor dan doktor tepaksa balut kaki kanan aku tu.

Aku risau jugak kalau doktor nak korek kaki aku ini..alhmdulillah dah tanggal kukunya ni baru le aku lega sikit dan dah beransur baik. Nak tunggu kuku yang sebelah kiri ni pulak tanggal..

Mungkin ketat sangat kut kasut yang aku pakai tu..huhuhu. Seriau nak pakai kasut yang bertutup dah sekarang ni..huhuhu

Daaa..

No comments: