Wednesday, May 11, 2011

Hari ku Yang Rajin

As Salam..

Pagi tadi aku bangun kul 6.45 pagi. Tujuannya sebab nak masak..hehee. Semalam aku sempat melilau kat Carefour cari barang2 apa yang nak dimasak pagi ni. Nak tau apa yang aku beli..jeng jeng jeng..aku beli sayur 3 jenis, udang tuk buat perencah dengan santan.

Malam tadi aku masak ikan bilis goreng cili..sebab senang pagi2 x yah nak kelam kabut. Pagi ni pulak ingat nak tumis sayur sawi tu jer, alih2 terpaksa buat sambal tumis udang yang aku beli tu..nak tau kenapa???? sebabnya aku tengok expiry date esok 12/5/2011. Ater, terpaksa le aku tumiskan..kalu nak tunggu esok ntah aku nak masak ke tidak. Bab2 memasak ni semenornya ikut mood.

Ini la dia hasil tanganku hari ini..

- sambal tumis udang dengan ikan bilis berlada

- sayur sawi tumis air

- brekfast ku jua di pagi ini

Sedap x sedap belakang kira kan..janji sendiri telan..hehehe

Daaa...

No comments: