Saturday, May 14, 2011

Janji Temuku...13/5/2011

As Salam..

Semalam aku seperti di alam mimpi..jam 5.46 petang aku menerima pesanan ringkas dari seseorang nak ajak aku kuar..Aku ingat siapa sebab no phne lain. Tapi bila aku baca sekali lagi baru aku tau siapa gerangan orangnya. Dengan sepantas kilat aku membalas pesanan itu. Mesti la aku hepi sebab aku dah x jumpa dia setahun weh! mesti la aku gembira bangat..hehehhe

Mr Buj suruh aku datang ke Amcorp Mall. Time tu udahlah jem. Aku yang tak nak drive malam terpaksa le amik cab ke sana. Bukan apa, silau keter nanti buat aku gayat kome weh!..kalau dah terpaksa aku gagahkan jugak ler.heheheh

Aku naik cab dari Careffour Subang Jaya..Masa tu dah kul 7.30pm. Mr Buj dah call aku tanya aku kat mana. Ya la, susah nak dapat Cab tambah2 hari Jumaat kan. Mujur la teksi driver tu amik jalan yang tak jem. Cuma dekat Federal Highway sket yang
jem. Aku sampai lebih kurang 7.45 malam. Biarlah dia tunggu aku pulak. Selama ni aku jer yg asik tunggu dia..hehehe

Bukan main hepi lagi Mr Buj nampak aku. Terus tanya aku nak tengok wayang kat mana..hahaha. Aku cakap tak kisah la sebab jalan mmg jem. Dia tak percaya bila aku ckp kat amcorp mall tak de panggung wayang. Siap tanya guard kat situ..hah kan dah senyum simpul bila guard tu kata tak de. Last2nya pegi sunway piramid.

On da way pegi sunway piramid tu la mr buj dah terlajak jalan sehingga ke puchong. Jenuh nak mengonar. hampir sejam kami kat dalam keter..huhuhu. Sampai kat sunway pulak sibuk mr buj nak beli beg sebab nak masukkan ipad n phne dia..Bila beratur kat wayang atas tu punya la ramai. perut la lapar. kebanyakan kedai dah tutup. Lastnya aku ajak mr buj makan kat luar.

Adoi, masa nak keluar dlm sunway piramid tu pulak jem..Olmos 45 min's baru dapat keluar..lastnya pakcik tu bawak aku makan kat seksyen 14 PJ. Masa tu dah kul 10.45 pm.

Yang best kedai tu service dia bagus. Cepat jer order kami sampai. Aku order nasi goreng paprik n pakcik tu pulak order sup ekor n nasi goreng ikan masin. Punya la kami ni lapar, tak cakap apa2 pun masa makan..hehehe. Sehingga bersin dan berpeluh pakcik tu makan..hahaha.

Dah selesai makan masa tu kul 11.110. Rasa macam awal lagi, so pakcik tu tanya nak ke tengok wayang..aku jawap y not. dah la alang2 nak jumpa dia pun susah aku on jer la..hehehe. Kami terus shoot ke summit tgk wayang..citer apa??

We all tengok citer Fast &Furiost..action movie. best gak citernya. Aku tengok pakcik tu enjoy citer tu. Lama gak durationnya - 2 jam..huhuhu. Aku smp umah kul 2.15 pagi.

Hah!..itu la aktiviti yg dah lama aku tunggu. Setahun kami tak berjumpa dsebabkn kebiziannya. Dan semalam impian ku terlaksana..terima kasih sayang..miss u so much.

Hopefuly i still have a chance untuk aktiviti seterusnya dengan sayangku itu..aminn

I got to go now..see uols later.

Daa

No comments: