Wednesday, May 4, 2011

Dia dan dia..

As salam..

Di ketika ini aku rasa mcm seseorang menghargai diriku walaupun ku tahu statusnya. Dalam pada tu aku kesihan padanya tak kurang juga rasa bersalah. Apa yang harus aku lalukan. Aku cuma ingin merasai/menumpang sedikit rasa kasih dan sayang. Tak lebih dari itu. Selama ini aku tak pernah aku merasakan diriku dihargai sebegitu dan disayangi sepenuh hati. Bukan setakat chatting hari2 tapi sanggup call aku dari Turkmenistan demi aku..terharu sungguh aku. Tapi setakat ini aku masih dapat control diriku..insyallah. Cuma aku tak nak kehilangannya kerana bagi aku dia terlalu istimewa..

Yang lagi satu ni terlalu sibuk dengan aktiviti tugasannya..aku pun tak mengerti. lagipun dia dah bg tau aku yang dia kureng tertarik padaku dengan alasan aku tak romantik..tp kenapa masih nak sms aku lagi, miss me lagi, luv you lagi..aku tau dlm masa yang sama dia x nak kehilangan aku sebab...nak tau sebab apa? Biarlah rahsia..
Aku cuma berdoa agar di suatu hari dia akan realize jugak. Buat masa ni aku tak nak memaksa..aku jez nak tengok flow mcm mana..aku akan ikut jer rentak dia dulu dan kumpul semuanya barulah aku bertindak. Langsung dia tak nak jaga hati dan perasaan aku..promisenya berkati2 tp satu pun belum fulfill..huhuhu. Aku yakin insyallah satu hari nanti dia akan falls kat aku jugak..it is not revenge tapi satu pengajaran pada dia..Tuhan tu Maha Kaya, semuga akan dibukakan hatinya untuk menjadi seorang insan yang lebih bertakwa kepadaNya.amin

No comments: