Monday, September 12, 2011

Colombiana Trailer - 9/9/2011



As Salam,

Ekceli aku tak menyangka aku akan jumpa 'Mr Buj' tu Last Friday. Last minit he called me around 6+ p.m. Aku pulak time tu dah berjanji untuk pegi rumah Faizal. Aku pulak memang dah windu bangat sama dia sebab dah lama x jumpa dia since sebelum puasa disbkan kebiziannya. Sepanjang bulan pose asik outstation jer..huhuhu. Aku tak tergamak tuk menolak untuk berjumpa dengannya, makanya aku terpaksa berkorban tuk tidak ke rumah mu Faizal. Maafkan aku ya teman sebab x dapat juin. Pertemuan aku dengannya lebih bermakna buat aku..harap memahami dan memaafkan aku ya.

Setiap kali jumpa dia mesti nak tengok wayang. Tempat yang paling selesa di Summit ler. Sebelum dinner kami tengok dulu citer apa yang best. Belek punya belek kami pun pilih le citer Colombiana ni. Ok gak la citer dia. Action movie tunjuk anak perempuan revenge tentang kematian familinya. Yang bestnya pakcik tu tidor..hahahaha. Penat sangat la tu. Kalau tidak dia memng minat action pack ni.
Kesian pulak aku nengoknya. Nak tak nak aku layan jer citer ni sorang. Tak berapa ramai sangat pun nengok citer ni.

Masa berlalu pantas sangat. Lepas tengok wayang dia terus antar aku balik rumah. Masa tu dah tepat kul 12 midnite..udah ghope cinderella le pulak..

Semuga kita akan ketemu lagi sayang..miss u so much. mmuah!

Daa

No comments: