Wednesday, September 14, 2011

It's about time

As Salam..

Lately ni aku berfikir dengan semasak-masaknya dan aku dah amik keputusan. Cuma tunggu masa yang paling sesuai untuk diberitahu. Walau macam mana pun keputusan harus diambil dan tegas untuk melaksanakannya. Nanti lama2 lagi susah. Bukan setakat aku, mereka yang sewaktu denganku juga susah.

Tapi walau cemana pun aku tetap nak ucapkan terima kasih di atas keperihatinan mike. U make me feel honored walaupun sementara. Aku adalah aku dan tak mungkin aku akan membuat pengorbanan sebesar itu. Apa yang tinggal pada aku sekiranya semua kuberikan. Oh tidak!. Terima kasih ya Tuhanku. Aku bersyukur di atas rahmatmu. Aku berterima kasih di atas perlindunganmu. Peliharakanlah imanku.

Sekiranya apa yang ku fikirkan ianya benar, assalammualaikum. Hanya setakat ini.

Wassalam..daa

No comments: