Monday, September 26, 2011

Demam

As Salam..

Minggu lepas hari yng paling menyakitkan dalam hidupku. Apa taknya aku diserang demam urat. Hanya Tuhan yang tahu betapa sakitnya. Nak tidur pun x boleh. Semua sendi2 menyucuk2 sakitnya. Aku dah terpikir 'nak mati ke aku ni. Ya Allah, aku belum cukup amal ibadatku.." memang menangis ler. Itupun dah pegi klinik tu..

2nd time aku pegi lagi sekali klinik, sebab takut le denggi ke kan..sebab simptom denggi pun kan sakit2 badan..huhuhu..Syukur alhamdulillah bukan..doktor bagi aku ubat yang sama jugak..jenuh jugak le aku takut ubatnya x sesuai pulak kan.

Tapi hari ini syukur alhamdulillah, aku dah beransur pulih. Cuma lenguh2 dan sengal2 tu masih ada sikit2 lagi. Selera makan aku pun hari ni ok sikit. Pagi tadi aku berselera makan roti jala. Syukur sangat2..minggu ni aku tak ke kedai pun. Tak larat aku nak drive..dah make known to my brother tak leh nak datang.

Sekarang ni penyakit pun macam2..penyakit zaman moden. Tambahan dengan keadaan cuaca, persekitaran dsbnya..

Dengan itu kita kenalah jaga kebersihan diri sendiri dan jaga diri kita sendiri.

Daa..

1 comment:

Juana Intan said...

tq armouris for the info..