Monday, July 9, 2012

advance Besday & Get Together @ Kelab Maritime Putrajaya


Assalammualaikum & Hello uols!

Yahoooooooo!!!!!Finally our get together semalam is really happening. Jutaan terimakasih kepada Kiah, Linda n Ijan yang dapat sama2 menghadirkan diri pada gedering kali ini. Tak ketinggalan juga buat Baya yang gerak dari Melaka dan kami2 yang duduk disini Anum, Puji, Xana and Intan.

Walaupun tak ramai tapi tetap meriah. Itupun dah cukup ghiuh dah..hehehe. Gedering kali ini diadakan di kelab Maritime Putrajaya..

Yang bestnya sebab ada kek lawa..hehhee. Sayang pulak nak potong. Tapi walau apapaun memang untuk dimakan pun kek itu. Terimakasih pada Anum yang tolong belikan kek lawa tu!..hehehe. Lagipun keme berdua ni kan sambut besday in advance tahun ni..Ini le 1st time sambut besday dengan geng2 sekolah..ekekeke. Terharu pun ado!..

Kami juga sempat bincang untuk aktiviti hari raya dan trip untuk tahun ni. Ada dua aktiviti yang dirancangkan.

1.Raya Gedering

Tahun ini sekali lagi host untuk raya gedering akan diadakan di rumah Datin Rokiah kita. Dan seperti di tahun2 sebelumnya gedering ini akan diadakan pada Hari Raya ke-3. Alamat dan time akan diupdate kemudian. So gurls make yourself free on 3rd day of raya, so kita leh berjimba jimbi. Ijan akan menyediakan set karaoke untuk sape2 yang teringin nak menyumbangkan suara..hehehe

2.Langkawi Trip

Tahun ini kita akan makan angin ke Langkawi..yahooo. Dicadangkan bulan October kita akan kesana. Bajet/Tarikh dan tempat penginapan akan diupdate kemudian.

Inilah dua aktiviti kita yang akan diadakan untuk tahun ini.Semuga perancangan kita akan berjalan lancar dan dipermudahkan segala2nya..amin

Di kesempatan ini intan nak ucapkan ribuan terimakasih pada Xana sebab amik Intan kat stesen Bangi and tqvm juga kepada Anum dan suami sb antor teman sampai Carrefour subang..hehhee. Mmuaah!

Ok ler geng. Stop kat sini dulu. Nanti kita berjumpa lagi..insyallah!

Nikmatiler gambor2 yang ada buat tatapan kepada yang tidak dapat menghadirkan diri..tunggu le gambor2 lain diuploadkan..

Wassalam.


Ikhlas dari,

~Intan ~
Sexiteri XCBG85

No comments: