Monday, July 2, 2012

Wedding Invitation - Grand Bluewave Shah Alam

As Salam,

Pagi semalam aku bangun agak lewat jugak dalam 8.30 pagi. Rasa cam malas jer nak bangun, tapi aku harus bangun jugak. Da le 1st day bendera merah..adeh!! lagi la bertambah malas..huhuhu
Lepas mandi aku terus bersiap2 ke kedai. Datang awal senang sikit banyak benda leh tolong buat/kemas sb hari Sabtu tak sempat menjenguk.

Aku sampai Sg Buluh dalam pukul 10 lebih. Aku sempat beli barang ofis dan kegunaan sendiri dulu sebelum memulakan sbrang aktviti di kafe. Lepas dah siap semua dan kemas semua baru rasa lega. Memang itu le tugas aku di hujung minggu.

Ekceli aku ada wedding invitation kul 2.30 petang di Grand Bluewave Shah Alam. Jemputan ni dari seorang kazen aku. Memang pada awalnya aku malas nak pegi sebab..biarlah rahsia. Tapi memandangkan parents aku x dapat datang, terpaksalah aku mewakilkan kehadiran aku ke sana. Adik2 aku pulak punya hal masing2. Nak tak nak aku terpaksa pegi jugaklah. Kalau ikutkan hati tak mau aku pegi..nak tunggu nak balik pun rasa lama jer.

Balik dari wedding aku terus ke rumah mek ha amik barang. Mek ha da siap buat air..hehehe. Tq Mek Ha. borak2 sekejap dengan Mek Ha dengan Hasrul suaminya..Aku gerak balik umah pun hampir maghrib. Memang penat giler. Tidur awal pun tengahmalam aku jaga..tak tau naper. Terkenangkan 'mereka' berdua..Sedih pulak, terasa macam down jer. Apa2 pun aku mesti kuat..smuga segala urusanku dipermudahkan dan diberkati..aminn

Daa..

No comments: