Thursday, July 26, 2012

Sms from London

As salam,

Petang tu lepas balik dari bazar ramadhan aku terus le sembahyang asar dan membersihkan diri seadanya. Lepas siap semuanya aku pun turun le sb nak siapkan meja untuk berbuka. Sebelum tu aku tengok my hp. Ada 2 sms. Satu tu nombor aku tengok lain. So aku pun bacalah..nak tau siapa?hahaha. Tak sangka pulak dia sms aku from London. Katanya tengah boring giler and that time is 12.23 tengahari..lama lagi nak kena buka puasa. Kesian dia. But dia teda choice sebab boss bagi mission kena pegi London. Skrang kan Olimpik games. Sekarang pulak musim summer. Letih le nak puasa 18 jam sb siang lebih panjang..huhuhu. Dia kena stay sana sampai 6 August. Masak le puasa di perantauan kan. I hope dia kuat..at least lepas gak la rinduku..hehehe

Oklah..daa

No comments: