Friday, July 20, 2012

Burfday Memori 2012

As Salam,

Alhamdulillah..aku sangat2 bersyukur ke hadrat Ilahi kerana masih lagi bernafas di mukabumi ini. Terimakasih buat semua yang sama2 meraikan Birthday aku semalam (19/7/2012). Satu hari aku happy..rezeki Allah..:))))

Yang paling best aku dapat hadiah rantai & bracelet batu swaroski dari Kelly & Pei Pei. Malu pun ada..yalah cantik bangat deh!..nanti aku nak pakai masa raya..

Ribuan terimakasih juga kepada semua teman2 di FB, keluarga dan teman rapat yang wish Happy Birthday..aku amat2 menghargainya. Tapi this year aku rasa tak de la excited sangat..macam biasa jer, almaklumler umur pun dah meningkat kan..kena la control sikit.

Selepas lunch tengahari we have celebration in the office. I dapat 2 birthday kek you..amik kau..hehehe. Rezeki kan..Celebrate wif all my officemate..meriah. We take a few photos together.

Sepanjang waktu siang semalam aku tak de la pikir sangat tentang 'dia' sb aku dah remind dia one day before. He said he will try to see me yesterday. But I know it is impossible due to his scope of work and I pun tak de la harap sangat2. But I jadi cam sedih sb tak de pun birthday wishes dari dia..huhuhu
Tapi aku sembunyikan perasaan aku dari Kelly sb dia n Pei2 nak belanja dinner for me. So haruslah aku happy kan..Tq my fren. luv both of u!!

Aku sampai rumah semalam almost 9pm..lagipun badan dah penat. Sampai kat umah sempat melayan kerenah Kiki a.k.a Zikri. Main2 dengan dia..dahlah dia terlebih peramah. suaranya sebatu leh dengor. umur baru 3 tahun..hehhee.

Masa tengah leka2 melayan si Kiki ler aku terima panggilan dari dia..mula2 ingat nak merajuk tapi bila dia wish Happy Birthday Sayang..kembangnya rasa..ekekeke. Dia mintak maaf sb lambat wish. Aku bagitau dia ingatkan dah lupa. Katanya ingat n mmg nak celebrate and give me something katanya. Tapi lambat pulak selesai kerjanya. Lagipun dia rushing siapkan kerja memandangkan nak ke London on Monday for the Olimpik Games. Tapi yang paling sweet bila dia cakap I'll get something for you in London. Wah!..seronoknya. Tapi aku malas nak perasan, nanti harap2 tak do pulak kan. Ekceli dia request suruh aku add dia dlm FB aku tp aku on hold dulu..hehehhe.

Ok.lah..itu aje aktiviti aku yesterday. Selamat Berpuasa Kawan-Kawan.

Daa.

No comments: