Wednesday, January 28, 2009

Balik Kampung

Salam..

Cepatnya masa berlalu. Hari ini aku sudah mula bekerja..masih lagi terasa di alam percutian. Maklum la ramai yang masih bercuti kan. Lagipun jalanraya pun tak jem. Tu yang best tu..hehehee

Aku balik kg hari sabtu lepas kul 10.30 pagi. Naik kat stesen duta. Tak la ramai macam sewaktu cuti hari raya. Kali ni tak ramai sangat pun. Bas yang ada di stesen duta cuma Plusliner n Transnational jer. Bas lain ramai yang tak nak masuk kat situ. Mungkin sebb jauh kut..entah la. Perjalanan aku hari tu letih jugak la. Mana tidaknya dari 10.30 pagi dari KL sampai Bt Gajah kul 3.30 petang. Mujur siang kan. Mak aku sampai 2x call, kenapa tak sampai2..hehehehe. Mujur le balik dari kg tak jem. Lega sket rasanya.

Ngantuksya!..nak minum kopi malas pulak nak bancuh..hehehe. Kepala pun dah berat semacam je. Kalau dapat melelaplam mata sekejap ni baru le ok sket. Tapi manager ado! so kena la buat2 bz sket hari ni..hahahhaha.

tak pe la..aku chao dulu la. Nanti sambung lagi..

Chao!.

No comments: