Friday, January 9, 2009

Selamat Kembali

Salam..

Tarikh semalam merupakan tarikh kepulangan K.Chu & abang & Cik Nik dari mekah. Alhamdulillah derang nampak sihat tapi batuk sket. Abang iparku pun nampak sihat jugak. Pepagi lagi aku sudah menyediakan apa yang patut. Pada mulanya aku nak join amik derang kat KLIA, tp memandangkan kakak ipar kakak aku nak datang awal kat umah, aku batalkan niat aku untuk ikut anak2 buahku.

Pukul 6.30 pagi aku bangun dan terus mandi..lagipun aku tengah 'cuti' sembahyang. Bersiap n bersolek ala kadar aku turun buat keje dapur. Aku sediakan sarapan pagi tu. Aku masakkan baked bean dan mee goreng. Pak Ngah Babjan pulak bawak roti canai n teh tarik. Meriah tengok makanan..

Lepas bekfes aku kena tolong K.yah masak untuk dish tengahari pulak dan tolong2 melayan tetamu. Sibuk jugak la sebab sedara mara ramai jugak yang datang semalam. Penatnya. Rasa macam kenduri le pulak..hehehehe

Oklah..teman nak beghansur dulu..tengah ngantuk tahap gaban pulak nih.. nanti sambung lagi, k!

Chao..

No comments: