Thursday, January 15, 2009

Ingat Dier..

Salam..

Entah kenapa lately ni asyik teringat pada dia. Bosan betul la. Tak tau macam mana nak lupuskan nama dia dan ingatan ku dari kepala otak aku nih? Gerammnyer..Kenapa dia masih juga hendak berlegar-legar di situ. Pergi lah jauh-jauh. Aku dah benci, benci? Tak paham ke?

Kau ingat aku ni boneka yang tiada hati dan perasaan. Masa mintak tolong bukan main manisnya mulutmu. Nak aku jugak yang buat kan. Tapi ada kau appreciate aku, hah! Mana dia janji-janji yang kau taburkan buatku. Sampai hari ini aku masih ingat dan seingat-ingatnya.

Ya Allah tolonglah hambamu yang hina ini. Jauhkan aku dari terus ingat dier..aku tidak sanggup untuk menanggung penderitaan kerana ingat dier?

Wah!..pepagi dah jiwang karat.muahahaha. Saje nak release tension jer uat coretan ni.

Nanti aku sambung lagi..

Chao!..

No comments: