Thursday, December 1, 2011

Facial & Dinner

As Salam,

Yesterday evening aku pegi buat facial di summit. Rasa cam lama x buat facial. Yang part paling aku tak suka tu time mengorek tu ler..sakit bebenor.

Abis je facial Kelly ajak aku dinner dengan kakaknya. But suprised husband Kelly pun ada sekali. 1st time kami makan together..peramah jugak la hubby dia si Andrew ni. Loyar buruk pun ada jugak..hehehe

Kami dinner di Johnny's steamboat..wallawey, selalunya aku rasa cam jelak je makan seafood tp semalam aku rasa sedap bangat. Lagipun x makan benda lain, ok la kan.hehehe

Balik rumah pulak semalam uncle aku & famili datang bertandang sementara tunggu anaknya balik dari pejabat. Sempat aku skodeng FB sekejap sebelum tidur..Letih bangat rasanya. Bangun pagi pulak terus sakit tekak, badan pun rasa cam x sihat jer..huhuhu.Tengok le cemana nanti. Nak pegi doktor.

Stop sini dulu..

Daa

No comments: