Monday, December 5, 2011

Vampires Suck Movie



As Salam,

Seperti biasa di hujung minggu memang routine aku di kedai ler. Banyak menghabiskan masa di kedai jer sambil2 tunggu customer datang. Aku sempat le shopping benda2 merapu i.e beg kertas la, itu la, bla bla..kalau ada duit itu ler jadinya..ada je benda nak beli.hehehe

Minggu ni aku tidur di Desa Coalfields. Sempat tolong sikit2 rumah adik aku tu. Minggu ni dia jadi orang bujang sb bini & anak2nya balik kg..hehehe. Ingat nak singgah umah adik yang sorang lagi tu deme tak de la pulak..Entah ke mana menyongkitnya. Tak kisah la beb.

Semalam kami dua beradik sampai kedai almost kul 11. So dengan teda breakfastnya kami keluor ghomah. Sampai kedai, aku tapau roti telur for me n capati for my bro..dalam masa yg sama aku makan mi sup jugak. Ni kira brunch le beb sebab lapor giler..hehehe

Cuaca time ni ok lagi. Customer pun tak de le menyerbu dalam satu masa. In and out, ok ler kan. Tak de le kelam kabut sangat. So petang tu my bro bukak le movies di astro cerita Vampire Sucks. Jalan citernya sejibik citer Twilight series. Tapi nama2 ada yg dia ubah contohnya i.e Edward Cullen => Edward Sullen and Bella => Becca. Tapi memang kelakar giler la citer tu..mengekek2 kami nengok citer tu..hehe

Habis jer movie tu hari pun gelap. Aku terus mintak izin adik aku nak balik Subang. On the way hujan le pulak. Tapi alhamdulillah ler. Cuma kilat je yg buat aku seriau sikit. Sampai umah dalam 6.45 petang.

Daa uols..

No comments: