Wednesday, December 14, 2011

Terimakasih kerana Menghargai Diri Ini.

As Salam..

Hari ini aku amat bersyukur. Akhirnya keputusan dia betul2 buat aku lega. Alhamdulillah kerana kami berdua mmg sependapat dalam apa juga. Masing2 paham dengan kedudukan masing2. Itu sebab aku respect dia. Selama aku kenal dia mmg dia amat memahami dan menghargai aku..

Cuma aku x sempat la nak bagi present buat kenangan. Tak pe la. May be next time aku beri.. itupun tengok keadaan cemana? Tapi aku rasa x de doh..hehehe.

Terima kasih di atas segala2nya, perhatiannya, kasih sayangnya. Aku tak regret pun sebab antara kami mmg saling paham memahami.

Semuga ikatan persahabatan dan ukhwah antara kami akan berkekalan sehingga ke hujung nyawa. Insyallah. Doa ku iringkan semuga dirinya akan terus berbahgia di samping keluarga tersayang..amin

Ok..aku chao dulu eh!..

Daa.

No comments: