Thursday, December 8, 2011

Siapa Aku..

As Salam,

Siapakah aku? Adakah kehadiranku menyusahkan. Adakah kehadiranku menganggu kehidupanmu. Kalau sekiranya benar, beritahu saje kepadaku. Aku tak kisah pun, sekurang2nya aku tau. Tapi aku jugak bukan jenis wanita yang gewdiks..Tolong jangan tipu aku. Selalunya naluri seorang wanita mmg betul. Cuma kali ini aku rasa tekaanku tepat. Aku paham kesibukannya..tp takkan sebutir ayat pun x leh nak reply. Ruangan tu sanggup nak reply.

Since last two (2) weeks everybody is busy termasuk le dia. Tapi yang buat aku menyampah tu sikap dia. Aku dah benci le nak ada perasaan macam ni. Silap aku jugak sebab...???

Kali ini aku betul2 nak menjauhkan diri ler. Kalau terus2an mcm ni aku tak nak biarkan untuk mengharap sesuatu yang mmg tiada kepastian. Suka hatilah. Aku nak buat perhitungan terakhir.

Kenapa susah sangat nak cakap. Kalau tak suka bg tau jer lah. Aku dah bosan la dengar perkataan miss u, rindu..uwekk! nak termuntah dah aku. Aku mmg benar2 bengang dan keliru..rasa nak menjerit jer bila nama dia terpacul dalm ingatanku...benci! benci! benci! yang paling aku geram kenapa aku yang tak boleh nak undur diri dan lupakan diaaa..uwaaaa.

Aku nak tengok progress seterusnya. Nak jual mahal..hehehe..Entah siapa la aku ni ye! Kali ni aku tak akan mengalah. Jika dapat dibuktikan kebenarannya dan kesincererity dia, akan dipertimbangkan. Kalau tidak bye bye le beb!..hehhee. tak kose teman dah. Org hipokrit dan penting diri ni jangan kawan. Tengok le suatu hari nanti siapa yg cari siapa..kita tungguuuuuuuuu..!!!

Oklah malas nak pikior dah. Nak out ler.

Daa

No comments: