Wednesday, December 28, 2011

Sms

As Salam..

Aku x tau gi mana nak menggambarkan perasaan aku. Dah masuk 2 tahun tetap sama. Cuma this year ada la banyk kali keluar. Yang buat aku geram tu x tau nak sms tanya kabor ke? Kalau tegur pun x berjawap. Aku tau la skop tugas dia. Tapi takkan 1 perkataan pun x leh nak reply..itu yang aku menyampah sangat tu. Mujur la aku ni bukan kaki marah melulu. Pendam jer..Beruntung dia, tp tak tau nak menghargai. Aku bukan nak angkat bakul, dah mmg kenyataan sebegitu.

Apa lagi yang aku nak buat. 3 hari ni satu sms pun x de. Apa yg aku antor semua x balas. Entah kenapa saturday hari tu inform aku dia bizi sangt kat Kemaman. Ada aku kisah..bila aku tak pikir ada pulak sms...ish ish ish. Lagipun banyak kena buat observation..hehehe.

Kalau nak mintak tolong cepat jer balas sms. Tak tolong karang ckp macam2. Lagipun ni 1st time dia mintak tolong..Aku nak tengok setakat mana kejujuran dia. Aku tak akan paksa. Aku nak cool jer dulu. We look n see yer!..

New Year is coming..kita tengok kesudahan telenovela ini..Aku hanya mampu berserah kepadaNya.

Oklah..i wan to chao..it's raining.

Daa..

No comments: