Wednesday, December 14, 2011

Sedihnya..

As Salam,

Last monday nite aku singgah makan di jom bali. Bukan apa nak lepaskan tensi sebab aku tunggu tren dari KL Sentral 2 jam nak balik subang. Itupun tren yang ke-4 baru lolos masuk. Kalau tidak mmg x leh nak squeeze langsung. Koc wanita berebut2, sampai polis pun kata orang lelaki pun x seganas pompuan..kih kih kih.

So, aku order nasi goreng lamb chop. Aku lupa aku ingatkan chicken. Keras giler lambnya. tak berapa sedap pun..last2nya aku makan nasi jer..huhu. Masa aku tgh tunggu order sampai aku received one sms. Tengok2 dari Mr B..miss me so much and kita jumpa esok eh!. My reply pun simple jer : "ok." miss u too much." Masa aku tulis reply ni aku rasa perasaan aku ketat jer. Tak tau nak kata happy ke, apa ke? And then 2nd message in tanya aku rindu sikit ke banyak. Bagi aku kenapa nak tanya. Tak de maknyanya kalau dia tahu pun. Aku dah letih la, bosan pun ada. So aku pun pandang sepi je la message dia..

So,aku pun x la bawak keter pegi ofis semalam. Nak patah2 balik aku malas. Tapi aku x rasa pun aku akan jumpa dia. Cuma dekat nak petang tu jer aku rasa cam berdebar. Aku mmg tak suka kalau ada perasaan mcm tu. Tapi aku nak buat cemana kan. Kalau aku tau tak jadi mmg aku drive semalam. Kali ini aku tak nak percaya lagi.suka hati lah. Lagipun I am not important in yr list..kenapa aku kena kisah kan.

At 5.05pm aku message le tanya jadi ke nak jumpa. Reply dia i baru nak sms, abg kena pegi Kemaman sb ada banjir kat a few kawasan di Kemaman. Aku nak kata apa. Kata sori pun x de. Meleleh jugak le airmata aku. Memang dia selalu cam tu. Tahun ni aku rasa dah a few appt kami dia yang pullout last minit. Tu sb aku tak suka dia janji nak jumpa n last2 mcm ni ler..hampeh. Kalau dia tau amik hati aku lain le cerita. Ini buat mcm tak ada apa2 berlaku jer..aku reply dengan dia :tak pe la. is ok. Keje tu kan penting. Kt jumpa next time. take care. Dia tak balas langsung. Dalam pada marah2 tu aku titipkan satu lagi sms safe journey n miss u so much. Saja nak pujuk hati aku sendiri.. Sakit hati aku ni Tuhan jer yang tahu. Aku berdoa padaMu Ya Allah, kuatkan semangat ku untuk meneruskan segala dugaan ini. I cuma dapat iringi doa agar you sihat selalu..take care.

Aku x nak pisang berbuah dua kali. Lebih baik aku diam dan low profile. Itu tindakan sebaik2nya di samping tu aku boleh bermuhasabah diri..aku ingin mulakan kembali zikrirullah aku. Permudahkanlah segala2nya bagiku Ya Allah..

Letih dah nak tulis n3 ni. Kita sambung lagi..

Daa

No comments: