Tuesday, January 17, 2012

Geram, Benci, Sakit Hati dan akhirnya..

As Salam,

Hari ini aku betul2 kecik hati, geram, benci, sedih dan yg sewaktu dengannya. Kita anta sms wishing dia Hepi Besday x nak jawap pun. Kalau orang lain tqvm, sweet of youlah. Hari Ahad aritu sibuk call aku banyak kali sebab nak detail aku nak bank-in balik duit aku. Mesti x nak jumpa aku lah tu. Selalunya aku jugak yg menjeruk rasa. Semalam aku tanya jadi jumpa ke pun x nak jawap. Menyampah.

Tak pelah. Aku sedar siapa aku. Jangan sampai tahap aku dah x leh nak kompromi lagi dengan mike. Kesabaran aku ada batasannya. Aku mmg bencila sikap dia. Dengan aku jarang nak mintak maaf. Bukan tau nak amik hati aku. Setiap kali aku je kena ikut cakap dia. Mmg la keje macam dia tu bizi..suka hatilah. Tuhan ada bersama dengan aku. Aku malas nak kata apa dah..tengok aje la. Tapi minggu ni aku x nak sms dia. Lantaklah. Kalau itu yang dia nak? Kesiankan orang diri sendiri siapa nak kesian kan. keme ucap tima kasih jer la di atas keprihatinan mike selama ini. The choices is yours. Bagitau jer la. Lagipun kita negara demokrasi bebas bersuara.

Tapi kan, teman nak mintak maap juga yeop pasal dah berkati2 marahkan mike + sampai nangis ari ni. Rupanya mamat tu x dapat sms aku rupanya..kah kah kah. Sorry eh!. Happy Birthday my darling..mmmuaaah!

Oklah..i want to chao now!..

Daa.

No comments: