Wednesday, January 18, 2012

Tahniah

As Salam,

Semalam lepas facial aku balik rumah around 8.30pm. So aku parking le bawah pokok depan sebb kereta tuan puteri parking depan rumah. Aku x leh le nak komplen banyak kan sebab siapalah aku.

Sebaik tiba rumah aku diberitahu tuan puteri tu dah selamat bersalin anak perempuan. Tahniah buat opah & atuknya. Operation sebab kaki bengkak. Yang tak bestnya anak dia sama pulak tarikh dengan tetts! Adakah akan tercapai impianku di tahun ini. Mudah2an. Amin.

Lagipun dah tiba masanya aku lebih berdikari. Sampai bila nak susahkan orang kan. Keluarga orang semakin bertambah. Aku kena buat planning terperinci tahun ni. Tak kiralah susah ke senang ke, kali ini aku nekad. Semuga Tuhan permudahkan segala urusanku...insyallah Amin.

Nak chao dululah. Aku akan pastikan impian aku akan tercapai tahun 2012..amin ya rabbal alamin.

Daa..

No comments: